۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۲۰

معاون سپاه بوشهر:

بسیج سازندگی بوشهر ۵۰۰۰ اصله نهال در اراضی بیابانی خوزستان کاشت

بسیج سازندگی بوشهر ۵۰۰۰ اصله نهال در اراضی بیابانی خوزستان کاشت

بوشهر - معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج سازندگی بوشهر پنج هزار اصله نهال در ۲۰ هکتار اراضی بیابانی خوزستان کاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سهراب انبارکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفع محرومیت و ارائه خدمات به نقاط کمتر توسعه یافته تلاش‌های گسترده توسط بسیج و سپاه در زمینه‌های مختلف انجام شده است.

وی با اشاره به ساخت ۲۵۹ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد  بسیج سازندگی استان بوشهر اضافه کرد: سال گذشته ۶۰ پروژه و طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در نقاط محروم استان بوشهر اجرا و تکمیل شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: تامین بسته‌های حمایتی برای نیازمندان از دیگر اقداماتی است که طی سال گذشته بیش از شش هزار بسته حمایتی با اعتبار پنج میلیارد ریال در استان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه استان بوشهر در طرح بیابان‌زدایی در خوزستان نیز مشارکت داشته و بسیج سازندگی بوشهر پنج هزار اصله نهال در ۲۰ هکتار اراضی بیابانی خوزستان کاشت.

انبارکی با اشاره به اعزام ۲۰ هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم، افزود: برای ایجاد کارگاه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در استان نیز ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به ۳۶۲ نفر پرداخت شد.

وی از اجرای ۱۳۲ پروژه با اعتبار ۲۲.۵ میلیارد ریال در مناطق مختلف استان بوشهر طی سال جاری خبر داد و افزود: همه تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به محرومان و نیازمندان به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 4290207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha